sâmbătă, 13 noiembrie 2010

STICLA DECORATA

  In ultimele zile am incercat sa fac ceva nou , ceva altceva ..la care lucrez pana noaptea tarziu si asta pentru ca imi place ce fac ! Gandind la ce fel de cadouri putem face celor dragi acum de sarbatori de iarna , mi-au venit o multime de idei la care inca mai lucrez si imi place sa stiu ca le impartasesc cu voi !;)

 
   Voila ! Am decorat o sticla unicat , care mie mi se pare draguta , prin tehnica decoupage , pe fond alb cu trandafiri gri , am atasat o panglica de dantela de culoare kaki /olive si doua bubureze cute din fimo care se pot detasa, semnata Zeenath .Sticla se poate folosi in scop decorativ cu dopul de pe ea , sau se poate folosi pentru a pune plante uscate colorate decorative !;)
   Este un cadou ideal pentru cei care iubesc vintage ! La cerere pot sa fac si cutie de ambalat pentru cadou in ton cu sticla ! ;)
  Pretul pentru sticla decorata,fara ambalaj  este 20 Ron, cu ambalaj este 25 Ron . Livrarea in Oradea o fac personal , iar in tara prin posta sau curierat!

Niciun comentariu: