marți, 2 noiembrie 2010

CEAIUL PE CARE INDRAZNESC SA IL COMBIN

       Am indraznit sa fac o combinatie , zic eu bunoaca , de ceai ! L-am facut astazi inainte de culcare , adica inainte sa postez ;)) E bun...te relaxeaza  , iti da senzatia de caldura si acea stare sufleteasca cand te afli infasurata intr-o patura pufoasa si calda stand la calculator sau la TV , e liniste , poate afara e frig dar cald inauntru , muzica lui Yanni in background ...
     Ce am combinat ?
  La o ceasca ( cana :))) de 300 ml am pus in apa clocotita : o floricica de anason cu seminte cu tot ( am rupt-o bucatele ), 2 cuisoare , 2 bucatele de 1x1cm de scoarta de scortisoara . Le-am lasat in clocot 1 min ,dupa care am lasat ceaiul acoperit cu 7 -10 min . Dupa acest timp de infuzare ,am turnat ceaiul intr-o cana de sticla transparenta si am adaugat 1 caisa pe jumate deshidratata taita bucati si 3 -4 frunze de menta prospata . Am ales cana de sticla doar pentru ca mi se parea ca arata bine caisa taiata si frunzele verzi de menta ;)) Zahar brun din trestie dupa gust !;) Caisele se consuma din ceai alternativ cu ceaiul dandu-i o aroma excelenta !

   Acest ceai poate fi servit pentru proprietatile multiple pe care le are aceste combinatii de arome .Are efect termic din cauza scortisoarei , efect afrodisiac dar si ofera senzatia de "stomac indestulat " , menta are proprietati bune in aparatul digestiv la fel ca si anasonul si cuisoarele ! ajuta la digestie , la balonari ,elimina gazele de fermentatie din tractul digestiv ! Este bine sa nu faceti exces de consum de anason ,cei ce au ulcer gastric sau ulcer gastro-duodenal , datorita uleiul ce il contine anasonul .

   Pofta buna si sper sa va incante aceste arome combinate ! ;)

Niciun comentariu: